Σάββατο 6 Μαΐου 2017

ΟΜΑΔΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ: ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ




ΟΧΙ στον συνδικαλιστικό, κομματικό πρωτογονισμό και κανιβαλισμό …

NAI σε ουσιαστικές ρυθμίσεις και αλλαγές…


Παρακολουθούμε το τελευταίο χρονικό διάστημα λίγο πριν από τις εκλογές των αντιπροσώπων, το θέατρο του παραλόγου, με πρωταγωνιστές από τη μια πλευρά διαρροές και αίολες υποσχέσεις από το Υπουργείο και από την άλλη ομάδες συναδέλφων, που σαφώς δεν εκπροσωπούν το σύνολο του κλάδου των νηπιαγωγών, να αγωνίζονται για τα …δεδομένα.

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Ειδική Αγωγή: Ώρα Μηδέν

Με τη συντριπτική συμμετοχή των συναδελφισσών της Ειδικής Αγωγής, των μελών του ΔΣ  του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ  Καστοριάς, των αιρετών , μελών του Συλλόγου μας καθώς και του προέδρου και  μελών του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ απετράπη η πραγματοποίηση  σεμιναρίων που ήταν προγραμματισμένα τα γίνουν στο ΚΕΔΔΥ Καστοριάς.

Όλοι οι συμμετέχοντες ζητούμε  την αλλαγή  του νομοθετικού πλαισίου το οποίο με διαδικασίες εξπρές ανέτρεψε τον τρόπο στελέχωσης των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. 

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Παραμύθι για Συμμετρία- Μοτίβα

Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα μακρινό βασίλειο ζούσε μια βασιλοπούλα που ήθελε τα πάντα να είναι ομοιόμορφα και συμμετρικά. Ήθελε όπως είναι η δεξιά πλευρά να είναι και η αριστερή. Η παραμικρή αλλαγή την αναστάτωνε και δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Μιά μέρα στο δάσος της πήγε η νεράιδα Αταξία για να παίξει και τα έκανε όλα άνω κάτω!!!!
Η μικρή βασιλοπούλα μόλις τα είδε όλα ανακατωμένα αρρώστησε βαριά. Οι γιατροί πρότειναν τότε να φωνάξουν τη νεράιδα Συμμετρία να τακτοποιήσει τα πράγματα , γιατί διαφορετικά η βασιλοπούλα θα χειροτέρευε.


Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Παιδικά e-books – Δείτε 34 παιδικά βιβλία λογοτεχνίας εντελώς δωρεάν


“Ιστορίες που τις είπε η πέτρα” Μαρία Αγγελίδου – Διαβάστε το

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν \ “Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν” Κατερίνα Αναγνώστου –Διαβάστε το

“Παιχνίδια και ψιλικά” Νικόλας Ανδρικόπουλος – Διαβάστε το

“Το Πάσχα του Πασχάλη” Μαρία Ανδρικοπούλου – Διαβάστε το

“Δυό κοκόρια ζωηρά” Φιλομήλα Βακάλη – Συρογιαννοπούλου – Διαβάστε

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ουσιαστικά-Ρήματα

Στον φανταστικό κόσμο της Γλώσσας, υπήρχαν δυο βασίλεια, το βασίλειο των Ουσιαστικών και το βασίλειο των Ρημάτων. Οι δυο βασιλιάδες μάλωναν συνεχώς για το ποιος είναι ποιο δυνατός και σημαντικός. Οι υπήκοοι των δύο βασιλείων είχαν κουραστεί με τις διαμάχες αυτές. Μαζεύτηκαν όλοι μαζί να βρουν μια λύση. Αφού ακούστηκαν πολλές ιδέες, αποφάσισαν να κάνουν έναν αγώνα. Να μαζέψουν στο κάθε βασίλειο εικόνες που ταίριαζαν σε κάθε βασίλειο. Όποιος είχε τις περισσότερες εικόνες θα ήταν τελικά ο νικητής!!!!
Ο αγώνας ξεκίνησε σα γιορτή.
Οι υπήκοοι χόρεψαν, τραγούδησαν και άρχισαν να ψάχνουν για τις εικόνες.

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Δεινόσαυροι- Ομαδική Εργασία


Ολοκληρώνοντας το θέμα αγαπημένοι μα και τρομεροί δεινόσαυροι η επιθυμία για μια ομαδική εργασία έγινε πραγματικότητα!
Τι μάθαμε; ποιους δεινόσαυρους θέλει να ετοιμάσει ο καθένας; πού θα τους βρούμε; 
Μπερδέψαμε λίγο τις εποχές, αλλά όλοι οι δεινόσαυροι έπρεπε να χωρέσουν στην εργασία αυτή!!!!

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

I can Read: learning to read at home

I can Read: learning to read at home Clever Classroom
Hands-down, my all time favorite thing to teach is reading. I especially love teaching children who are just learning to read. I taught Pre-K and Kindergarten for almost six years and cannot tell how rewarding it is to see little ones emerging as readers.

As a parent, you will be your child’s first, most consistent and most significant teacher.
“Parents are key reading role models. High frequency reading parents are six times more likely to have high frequency reading kids.” (2008 Kids & Family Reading Report)
At home you can focus on different kinds of reading.

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Γνωρίζω Το Σώμα μου


Στο πλαίσιο του θέματος  
"το σώμα μου" μαζί με τη συνάδελφό μου Εύα Σιώμου και τα παιδιά διαβάσαμε, μελετήσαμε, παίξαμε,  υποθέσαμε, δοκιμάσαμε, ακούσαμε, αγγίξαμε, είδαμε, μυρίσαμε και στο τέλος ετοιμάσαμε και το βιβλιαράκι (ιδέα από το διαδίκτυο)  που θα μας θυμίζει κάποια από αυτά που μάθαμε....
Στο μπροστινό μέρος το ανθρώπινο σώμα και τα μέρη του.

το πρώτο για τα προνήπια , το δεύτερο για τα νήπια.