Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Campaign for the return of the Parthenon Sculptures and the Reunification of the Monument

Campaign for the return of the Parthenon Sculptures and the Reunification of the Monument



Reunite Them! “BRING THEM BACK!” 
Thousands of pieces of Greek antiquities are hosted in the British Museum. Our campaign does not ask for the return of those. 
We ask for the return of the Parthenon sculptures in Greece and the Reunification of the Monument. 
We, the users of the Internet obtain power and we are able to mobilize the international public opinion. Our goal can be achieved this way. 
Do you believe this is fair? If yes, help this goal come true. 
Say your own “BRING THEM BACK!”

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ


ΤΟ ΣΩΜΑ2- ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ


ΠΟΣΑ ΔΟΝΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΑΣ;
ΤΟΣΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ
(ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΤΡΑΚΙΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ)

4 πράγματα που δεν ξέρατε για τα νήπια


4 πράγματα που δεν ξέρατε για τα νήπια

Από: Ελένη Καραγιάννη | 0 Comments




Νέες έρευνες αποκαλύπτουν περισσότερα για τη συμπεριφορά και την ανάπτυξη των νηπίων και μας ανοίγουν ένα παράθυρο στον –πολλές φορές ακατανόητο από τους μεγάλους- τρόπο σκέψης τους.
Τα παιδιά που επιζητούν την προσοχή, γίνονται πιο κοινωνικά
«Κοίτα μαμά, κοίτα μπαμπά, κοίτα μαμά». Τώρα σας εκνευρίζει αλλά αργότερα θα σας κάνει περήφανους! Τα νήπια που συνέχεια απαιτούν την προσοχή των μεγάλων είναι πιο πιθανό όταν μεγαλώσουν να γίνουν πολύ συνεργάσιμοι και να αγαπούν τη μάθηση. Αυτό έδειξε έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Child Development. Σύμφωνα με την επικεφαλής της έρευνας Μαρί-Πιερ Γκόσελιν «όταν οι γονείς ανταποκρίνονται θετικά στη διαρκή απαίτηση των παιδιών τους για προσοχή, ικανοποιούν την ανάγκη τους για αλληλεπίδραση. Έτσι, τα παιδιά γίνονται πιο πρόθυμα να συνεργάζονται και στο μέλλον, όχι μόνο με τους γονείς τους αλλά και με άλλα άτομα του κοινωνικού τους περιβάλλοντος».

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΟΜΑΔΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ: Διανομή φρούτων στα σχολεία...



Διανομή φρούτων στα σχολεία...

Έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας μας, η υλοποίηση ενός Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού προγράμματος, ανάπτυξης υγιεινών διατροφικών συνηθειών, με τίτλο «Τα παιδιά αγαπούν τα φρούτα και τα λαχανικά».

Πρόκειται για ένα σχέδιο που υλοποιείται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει διανομή φρούτων σε όλα τα σχολεία και διαγωνισμό αφίσας και κειμένου και αφορά όλα τα σχολεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για τη φετινή χρονιά, το πρόγραμμα διανομής δωρεάν φρούτων και λαχανικών εφαρμόζεται σε 3.522 σχολεία, σε 11 από τις 13 περιφέρειες της χώρας μέσω κοινοτικών πόρων.

Αξιοπρόσεκτο και αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι τα Νηπιαγωγεία αποκλείστηκαν από το πρόγραμμα αυτό.

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Γιατί τα παιχνίδια ρόλων είναι τόσο σημαντικά για τα παιδιά




Γιατί τα παιχνίδια ρόλων είναι τόσο σημαντικά για τα 

παιδιά



«Ας παίξουμε τους πυροσβέστες», «ελάτε να ντυθούμε νεράιδες και πριγκίπισσες», «όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω πιλότος». Εάν έχετε μικρά παιδιά, πιθανότατα τα παραπάνω αποτελούν μέρος της καθημερινότητας σας, αφού τα παιδιά από τη φύση τους αγαπούν τα παιχνίδια ρόλων και τη δυνατότητα που αυτά τους δίνουν να μιμηθούν, να εκφραστούν και να φανταστούν χωρίς όρια.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ομαδα Νηπιαγωγων-Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου



Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου



«θα ήταν θαυμάσιο εάν υπήρχε ένα βιβλιόδεντρο. […] Είναι τόσο απλό να πετάξουν με το αεροπλάνο μερικοί κηπουροί, με αποστολή να φυτέψουν βιβλιόδεντρα σε κάθε χώρα και να χρησιμοποιήσουν ένα μαγικό λίπασμα, ένα λίπασμα τόσο μαγικό που να κάνει τα βιβλία να μεγαλώνουν σε μια κοινή γλώσσα κατανοητή από όλους τους ανθρώπους.»

 Γιέλα Λέπμαν


Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε η ΙΒΒΥ, Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.