Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Συναισθήματα


  
Με αφορμή την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα συναισθήματα.


Πώς ένιωθε ο Αρλεκίνο όταν έβλεπε τους μασκαράδες να περνάνε στο δρόμο ενώ αυτός δεν είχε στολή για βγει έξω;  Τι ένιωσε, όταν δεν βρήκε καμιά στολή στα μπαούλα; όταν είδε τη στολή που του έραψε η μαμά του; όταν τον θαύμαζαν όλοι; Πώς ένιωθε η μαμά που έβλεπε το παιδί της να κλαίει; Πώς ένιωσε, όταν ετοίμασε τη  στολή και έντυσε τον Αρλεκίνο;


Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ομοιοκατάληκτες Λέξεις

Με αφορμή ένα ποίημα για τις Καρυάτιδες μιλήσαμε και για τις λέξεις που έχουν ίδιο τέλος, ίδια κατάληξη. Τις ονομάζουμε ομοιοκατάληκτες.

Με τις καρτέλες παίξαμε παιχνίδια ανακάλυψης της λέξης που ταιριάζει.


Αφού παίξαμε λεκτικά αλλά και κινητικά παιχνίδια, "ομαδοποιήσαμε" τις λέξεις με βάση την κατάληξη.


Φύλλα εργασίας με λέξεις ομοιοκατάληκτες




Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ακρόπολη Παρθενώνας

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο μας
Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα
ο Κωνσταντής μας παρουσίασε την Αθήνα και την Ακρόπολη

Αναφερθήκαμε στην Ακρόπολη και τον Παρθενώνα

http://topiooraiosxoleioeinaitonipiagvgeio.blogspot.gr/2012/06/stylewidth425px-id.html

Δραστηριότητες με το γράμμα Φ, του Φλεβάρη

Ομάδες λέξεων που αρχίζουν από Φ
  • ζώα
  • ενδύματα
  • αντικείμενα που έχουν σχέση με το φως
  • φαγώσιμα 
http://topiooraiosxoleioeinaitonipiagvgeio.blogspot.gr/2014/02/blog-post_5998.html

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ομάδα Νηπιαγωγών :Οργάνωση ή γραφειοκρατία;




Το πληροφοριακό σύστημα Σχολικών Μονάδων και Διοικητικών Δομών My school αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της προχειρότητας με την οποία αντιμετωπίζονται τα θέματα της εκπαίδευσης.

Η εφαρμογή του φέρνει στην επιφάνεια σοβαρά θέματα που αφορούν α)την  νομιμότητα της ψηφιακής εφαρμογής του συστήματος Μyschool ως προς την προστασία προσωπικών δεδομένων μαθητών, γονέων και κηδεμόνων, β) την νομιμότητας και τη δικαιοδοσία διευθυντών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων να συγκεντρώσουν τα στοιχεία που απαιτούνται από την ψηφιακή εφαρμογή για τους μαθητές και γ) τυχόν παραβίαση προσωπικών δεδομένων .

        Επιπλέον το παιδαγωγικό και διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών μετατρέπεται σε ένα στεγνό διεκπεραιωτικό έργο επικύρωσης στοιχείων για μαθητές και εκπαιδευτικούς αλλοιώνοντας το παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, υποβαθμίζοντας την επιστημοσύνη του, αφαιρώντας πολύτιμο χρόνο από τον ουσιαστικό ρόλο της αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικών και μαθητών.