Σελίδες

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Εποχές- Δημιουργία Ομάδων- Ομαδοσυνεργατική Μάθηση




ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΣ                                               

Μέσα σ΄ένα κουτί έχω βάλει τις καρτελίτσες με τα σύμβολα των εποχών. Κάθε παιδί παίρνει  μια καρτέλα. με τη συνοδεία της μουσικής βρίσκει τα άλλα παιδιά που έχουν ίδια καρτέλα και κάθονται μαζί. Συζητάνε για την εποχή και ψάχνουν να βρουν με ποιο τρόπο θα παρουσιάσουν την εποχή τους χωρίς λόγια, έτσι ώστε να καταλάβουν τα υπόλοιπα παιδιά ποια εποχή παρουσιάζουν.



Τα παιδιά της Άνοιξης αποφάσισαν να γίνουν λουλούδια που μεγαλώνουν και ανθίζουν σιγά- σιγά.
Τα παιδιά του φθινοπώρου έγιναν δέντρα που κινούνται με το φύσημα του αέρα και ρίχνουν τα φύλλα τους.
Τα παιδιά του Καλοκαιριού τρώνε παγωτό και κολυμπάνε.

                                       
Τα  παιδιά του Χειμώνα στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο
Μετα τις παρουσιάσεις συζητάνε και αποφασίζουν πως θα απεικονίσουν την εποχή τους.


Όταν ολοκληρώσουν οι ομάδες τις ζωγραφιές τους, τις παρουσιάζουν στους φίλους τους.




Κάποιες ομάδες ζωγράφισαν και από τις δύο πλευρές. Προκύπτει το ερώτημα ποια είναι η κάτω και ποια η πάνω;  Το σπίτι θα κρέμεται στον ουρανό;
Γιατί συνέβη αυτό; Γιατί οι άλλες ομάδες δεν έκαναν το ίδιο;
Τι θα μπορούσε να συμβεί για να αποφύγουμε αυτή τη δυσκολία; 
Στο τέλος εκθέτουμε τις ζωγραφιές .
Επειδή δεν υπήρχε πολύς χώρος στο ταμπλό, πώς θα μπορούσαμε να τις τοποθετήσουμε ώστε  να δείξουμε και την εναλλαγή;
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ
Τα παιδιά έκοψαν διάφορα είδη φύλλων σε διάφορα χρώματα. 
Κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού ομαδοποίησης των φύλλων κάποιο παιδί είχε την ιδέα να γίνουμε εμείς δέντρα και να παίξουμε ένα "θεατρικό παιχνίδι"

Λόγω έλλειψης καφέ υφασμάτων ντύσαμε 2 παιδιά δέντρα. Τα υπόλοιπα με συνοδεία μουσικής παίρναν από ένα φύλλο και το κολλούν πάνω στα δέντρα. το ένα δέντρο είναι πλάτανος και το άλλο οξιά. 



Αφού κολλήσουν όλα τα φύλλα, τα παιδιά γίνονται αέρας που χορεύει και φυσά ανάμεσα στα δέντρα.
Τα δέντρα κινούνται και τα φύλλα πέφτουν.
Μετράμε πόσα φύλλα έπεσαν από κάθε δέντρο.
Πόσα έμειναν πάνω στο δέντρο;
Ποιο δέντρο έχει τα περισσότερα, ποιο τα λιγότερα;





ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΟΠΙΟ

Αφού έκοψαν φθινοπωρινές φιγούρες, δημιουργούν ένα επιδαπέδιο τοπίο.

Η ιδέα άρεσε και στους άλλους.
Να κάνουμε όλοι μαζί ένα τοπίο;





ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΜΑΣ!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου