Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ξεκιναμε τη βδομάδα με την ιστορία που θα φτιάξουμε όλοι μαζί |
Σε μια λιμνουλα ζούσε μια μαμά βατραχίνα που ειχε 7 βατραχάκια. Τα μικρα βατραχάκια πήγαν όμως μια βόλτα. Κάθε μέρα επιστρέφει και ενα βατραχακι με διαφορετικό χρώμα. Γιατί άλλαξε το χρώμα του;;;; πού είχε πάει;;;;;;; μαθαίνουμε τις μερες, τα χρώματα, κάνουμε μίξεις χρωμάτων |
Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012
ΜΗΝΥΜΑ ΟΜΑΔΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΑΣΚ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Συναδέλφισσες
και συνάδελφοι,
Mια από
τις πιο σημαντικές συνελεύσεις των τελευταίων χρόνων πραγματοποιήθηκε τον
φετινό Ιούνιο.
Η 81η Γενική συνέλευση του κλάδου έγινε με την
προσδοκία όλων μας να αποτελέσει φάρο μιας νέας αγωνιστικής πορείας, δίνοντας
νέο στίγμα, νέα πνοή στο συνδικάτο.
Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση διαβάσαμε τα θέματα ημερήσιας
διάταξης. Ικανοποίηση γιατί μετά από επαφές και διαβουλεύσεις που είχαμε με τη
ΔΟΕ, το θέμα της Προσχολικής Εκπαίδευσης
έγινε θέμα της ημερήσιας διάταξης και χαρά γιατί πιστέψαμε πως
πραγματικά αναγνωρίζεται επιτέλους ως ο θεμέλιος λίθος της εκπαίδευσης των
παιδιών μας.
Πιστέψαμε πως όλοι κατάλαβαν τη σημασία της Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Πιστέψαμε πως άρχισαν πια να ξεπερνιούνται παλαιότερες
αγκυλώσεις και να αναγνωρίζονται τα
προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο νηπιαγωγείο.
Πιστέψαμε ως αφελείς ονειροπόλοι πως θα αποφασίσουμε
επιτέλους να αγωνιστούμε όλοι μαζί για
την ΠΕ ώστε να βρούμε άμεσα λύσεις.
Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012
Η ομιλία της Βασιλικής Μαλέα στην 81η ΓΣ της ΔΟΕ
Β. ΜΑΛΕΑ
(ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ):
Εκλεγμένη αντιπρόσωπος από το σύλλογο
Καστοριάς, με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ.
Εγώ δεν έχω μάθει αυτό το συνδικαλιστικό σόου που παίζετε κάποιοι
εδώ μέσα . Είμαι από μακριά. Θα με συγχωρέσετε λοιπόν, θα μιλήσω λίγο διαφορετικά.
Θα ξεκινήσω με τα συναισθήματα που μου προκαλεί η
παρακολούθηση της ως τώρα διαδικασίας. Αισθάνομαι λύπη, απογοήτευση, θυμό και
μεγάλο προβληματισμό για όλα όσα βλέπω και ακούω. Έχετε συνηθίσει κάποιοι
προφανώς σ’ αυτή τη λογική, εγώ, όμως δεν μπορώ και δε θέλω να τη δεχτώ.
Το ίδιο
συμβαίνει και στις συνελεύσεις των
συλλόγων. Οι συνάδερφοι μας λένε ότι βαρεθήκανε τις ίδιες αντιπαραθέσεις,
βαρεθήκανε να λέμε τα ίδια, τις ίδιες πολιτικές αναλύσεις και ότι από εμάς περιμένουν προτάσεις. Εγώ αυτά ακούω και
δεν το ακούω μόνο από συναδέλφους που στηρίζουν τη δική μας παράταξη, το ακούω …
(Διαλογικές
συζητήσεις)
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012
Αξιολόγηση Αναλυτικών Προγραμμάτων
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Όταν οι εκπαιδευτικοί, αλλά και όσοι εμπλέκονται στην
Εκπαίδευση, μιλάνε για Αναλυτικό Πρόγραμμα, εννοούν ένα εργαλείο το οποίο
χρησιμοποιούν στην καθημερινή πράξη, ένα μπούσουλα που τους λέει τι πρέπει να
κάνουν και πότε.
Ένας ορισμός του Αναλυτικού Προγράμματος οποιασδήποτε
μορφής είναι ο εξής: ΑΠ είναι το αποτέλεσμα και το προϊόν διαδικασιών σχεδιασμού
και [1]σύνταξης
ενός γενικού πλαισίου μακροπρόθεσμης οργάνωσης της διδασκαλίας που γίνεται σε
διάφορα επίπεδα και με διαφορετικό κατά περίπτωση βαθμό εγκυρότητας και
νομιμότητας (οι σκοποί και οι στόχοι είναι επαρκώς αιτιολογημένοι και
προκύπτουν από τις ανάγκες της κοινωνίας ή τις ανάγκες των μαθητών). Στην
έννοια του Αναλυτικού Προγράμματος ανοίγονται όλες οι δραστηριότητες και οι
διαδικασίες, οι οποίες εκβάλλουν στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της
διδασκαλίας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)