Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Γνωριμία με τον Κινέζικο Πολιτισμό

 Με αφορμή την ιστορία του τάνγκραμ ταξιδέψαμε στην Κίνα.
Το Νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε η Κυρία Μπο
 Μας έδειξε στο χάρτη πού βρίσκεται η χώρα της
Ψάχνουμε κι εμείς να τη βρούμε
Το κινέζικο σκάκι.
Παλεύουν οι δράκοι, όποιος κυκλώσει τον άλλο νικάει
 παρατηρούμε φωτογραφίες από τη μακρινή Κίνα
Παιδιά με παραδοσιακά ρούχα
 Ομπρέλες από μετάξι και από μπαμπού.
χρησιμοποιούνται για τον ήλιο και τη βροχή.
Το μπαμπού αλείφεται με λάδι για να μην καταστρέφεται.
 Ο τίτλος του παραμυθιού
Προσπαθούμε να μαντέψουμε τι γράφει ο τίτλος 
Μαντεύουμε 



 Τι λέει άραγε το παιδάκι;
ΣΥΓΝΩΜΗ
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ!!!



 Λέξεις στα κινέζικα

 Κούκλα με παραδοσιακά ρούχα.
-Γιατί στο γάμο φοράνε κόκκινα;
-Οι Κινέζοι αγαπούν το κίτρινο και το κόκκινο χρώμα. Το κίτρινο όμως είναι το χρώμα του βασιλιά.
Το κόκκινο προστατεύει τα σπίτια και τις οικογένειες από τους κακούς δράκους που φοβούνται αυτό το χρώμα.
 Η κυρία Μπο μας δείχνει πώς γράφονται οι αριθμοί
 Η λέξη ΒΑΣΙΛΙΑΣ-  το κεφάλι μιας τίγρης



Σχήματα και Φαντασία


Οι ομάδες με βάση το σχήμα που διάλεξαν αποφάσισαν τι μορφή θα του δίνανε 

Το τετράγωνο έγινε σπίτι

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012


Μια ημέρα από τη ζωή ενός αρχαίου Αθηναίου και μιας Αθηναίας!


Στην Αθήνα η μέρα αρχίζει όπως στη φύση, με την ανατολή του ήλιου. Στον Αθηναίο δεν άρεσε η τεμπελιά. Πλούσιος ή φτωχός, σηκωνόταν μόλις φώτιζε η μέρα. Αλλιώς ούτε ήταν δυνατό. Η ζωή της Αθήνας ήταν έτσι ρυθμισμένη, που εκείνος που θα επέτρεπε στον εαυτό του να τεμπελιάσει τις πρώτες ώρες της μέρας δεν θα βρισκε κανέναν στο σπίτι.

Η Ιστορία του Τάνγκραμ


Σύντομη Ιστορία του Tangram

Η πραγματική προέλευση του tangram είναι άγνωστη. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι το tangram ήταν ένα δημοφιλές παιχνίδι  στην Κίνα κοντά στην έναρξη του δέκατου ένατου αιώνα. Αυτό ακολουθήθηκε από μια τρέλα στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, όπου ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια του δέκατου ένατου αιώνα.


Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ TANGRAM

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Πέντε πεδία εκπαιδευτικού έργου μπαίνουν στο μικροσκόπιο


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Πέντε πεδία του εκπαιδευτικού έργου θα συνυπολογίζονται κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών.

Πρόκειται, όπως αναφέρεται στην πρόταση, για υποσύνολα του συνολικού ενιαίου εκπαιδευτικού έργου. Ακολουθούν οι πέντε κατηγορίες πεδίων και η περιγραφή τους:
Η περιοδική αξιολόγηση συνδέεται με την επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη του εκπαιδευτικού και με υπηρεσιακές διαδικασίες του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως είναι η επιλογή στελεχών
Η περιοδική αξιολόγηση συνδέεται με την επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη του εκπαιδευτικού και με υπηρεσιακές διαδικασίες του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως είναι η επιλογή στελεχών
Πεδίο 1ο: Εκπαιδευτικό Περιβάλλον: (α) Διαπροσωπικές Σχέσεις και Προσδοκίες, (β) Παιδαγωγικό Κλίμα και (γ) Οργάνωση της σχολικής Τάξης. Το Πεδίο 1 για το Εκπαιδευτικό Περιβάλλον αναφέρεται στις ψυχολογικές, κοινωνικές και οργανωτικές συνθήκες που δημιουργούν τον κοινωνικό και φυσικό χώρο και χρόνο μέσα στο οποίο συντελείται η μάθηση και η ανάπτυξη στον κοινωνικό, επικοινωνιακό, συναισθηματικό, αξιακό, πολιτισμικό, πολιτικό, αλλά και στον γνωστικό τομέα.

Πώς θα βαθμολογούνται οι δάσκαλοι και οι καθηγητές


ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

«Φρένο» στις προαγωγές εκπαιδευτικών, στη διεκδίκηση θέσεων στελεχών εκπαίδευσης και κατ' επέκταση στη μισθολογική τους εξέλιξη για όσους δασκάλους και καθηγητές δεν κρίνονται θετικά από τις διαδικασίες αξιολόγησης, βάζει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

Σύμφωνα με την πρόταση της ομάδας εργασίας του υπουργείου Παιδείας που βρίσκεται στα χέρια του κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ετησίως ή ανά δύο χρόνια ως προς το υπηρεσιακό τους έργο και από σχολικό σύμβουλο κάθε τέσσερα χρόνια για το παιδαγωγικό/διδακτικό τους έργο.
Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ετησίως ή ανά δύο χρόνια ως προς το υπηρεσιακό τους έργο και από σχολικό σύμβουλο κάθε τέσσερα χρόνια για το παιδαγωγικό και το
Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ετησίως ή ανά δύο χρόνια ως προς το υπηρεσιακό τους έργο και από σχολικό σύμβουλο κάθε τέσσερα χρόνια για το παιδαγωγικό και το διδακτικό τους έργο