Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014
1 Φωνολογική Ενημερότητα και Μέρες Εβδομάδας
Το φετινό παραμύθι μας για την εβδομάδα και τις μέρες.
Με την ευκαιρία αυτή δουλεύουμε τη φωνολογική ενημερότητα, με αρχικό και τελικό γράμμα, κατάτμηση συλλαβών.
Ταυτόχρονα κανουμε επανάληψη στα χρώματα, αναφερόμαστε στα μεταφορικά μέσα, την υγιεινή διατροφή και ταξιδεύουμε παντού, Ελλάδα, Ευρώπη αλλά και στο διάστημα!!!
2 Φωνολογική ενημερότητα: Μέρες Εβδομάδας , Δευτέρα, Γράμμα Δ,δ
Κάθε μέρα φτιάχνουμε διαφορετική ιστορία.
Κατόπιν τα παιδιά την αναδιηγούνται . Μπορούμε να τη δώσουμε και γραμμένη και να τη "διαβάσουν" και να βρουν λέξεις που ξεκινούν με το γράμμα της μέρας.
Η
Δευτέρα φόρεσε δαμασκηνί φόρεμα και μπότες , ανέβηκε σε ένα δελφίνι και
ταξίδεψε ως τη μακρινή Δανία. Εκεί συνάντησε τη φίλη της, τη Δανάη που ήταν
δικηγόρος και τον Δημήτρη που εργαζόταν σε μια διαστημική βάση.
Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014
Γράμματα και lego
Ένας διαφορετικός τρόπος να μάθουν τα παιδιά τα γράμματα και να παίζουν με τα lego.
Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013
Σχολείο: 10 tips για σωστό διάβασμα
Ο δεκάλογος της καλής μελέτης του παιδιού.
- Διαβάζω πάντα στο δωμάτιό μου και όχι στο σαλόνι ή την κουζίνα
- Προσπαθώ να διαβάζω τις ίδιες ώρες κάθε ημέρα, αφού βεβαιωθώ πως έχω ξεκουραστεί από το σχολείο
- Φτιάχνω ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με όλα τα μαθήματα της κάθε ημέρας, αλλά και τις εξωσχολικές μου δραστηριότητες
- Συμβουλεύομαι το πρόγραμμά μου πριν ξεκινήσω τη μελέτη μου και βγάζω τα βιβλία με τα αντίστοιχα τετράδια για τα μαθήματα της επόμενης μέρας
- Αδειάζω και καθαρίζω το γραφείο μου, αφήνοντας μόνο δύο καλά ξυσμένα μολύβια, γόμμα και υπογραμμιστικό μαρκαδοράκι
- Ξεκινάω με τα πιο δύσκολα και κουραστικά μαθήματα για να έχω περισσότερη ενέργεια και πιο καθαρό μυαλό
- Βάζω πάνω στο γραφείο μου μόνο το βιβλίο, τετράδιο ή φυλλάδιο, του μαθήματος που έχω επιλέξει να μελετήσω
- Αφού ολοκληρώσω τις ασκήσεις μου, διαγράφω από το πρόγραμμα το μάθημα αυτό για να ξέρω πως το τελείωσα, αλλά και για να βλέπω την πρόοδο μου. Εάν έχω απορίες, κυκλώνω με έντονο χρώμα τις ασκήσεις για να μην τις ξεχάσω και ζητάω τη βοήθεια των γονιών μου
- Ορίζω πόσο χρόνο θα χρειαστώ για κάθε μάθημα και βάζω ένα «τικ», όποτε πετυχαίνω το στόχο μου ή ένα «x», όποτε αποτυγχάνω σημειώνοντας τι με δυσκόλεψε. Χρησιμοποίησε ένα ξυπνητήρι για να σε βοηθήσει!
Π.χ. Γλώσσα: 30΄ x γιατί έπαιζα με το μολύβι μου και πέρασε η ώρα
Μαθηματικά: 20΄ ν
Ιστορία: 20΄ x γιατί είχα κουραστεί και δε μπορούσα να συγκεντρωθώ
- Κάνω διάλειμμα όχι μεγαλύτερο από 5΄ και όχι αφήνοντας την άσκησή μου στη μέση.
Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)