
Στην
προσχολική εκπαίδευση είναι πολλά και πολύπλευρα τα προβλήματα που εγείρονται
από έλλειψη αναγνώρισης της βαθμίδας ως ισότιμης με
τις υπόλοιπες. Πολλές φορές έχουν αναφερθεί προβλήματα όπως τα άθλια και
ακατάλληλα κτίρια που στεγάζουν παιδιά 4-6 ετών. Η σημαντική έλλειψη
υλικοτεχνικής υποδομής, η ελλιπής μέριμνα για ουσιαστική και με στοχοθεσία σε
βάθος χρόνου επιμόρφωση, ο υποβαθμισμένος ρόλος της/του νηπιαγωγού που πολλές
φορές συνδέεται η νοημοσύνη και η ικανότητα των εκπαιδευτικών με την ηλικιακή
ομάδα που διδάσκουν και άλλα πολλά.



