Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Phonemic Activities for the Preschool or Elementary Classroom

By: Marilyn J. Adams, Barbara Foorman, Ingvar Lundberg, and Terri Beeler (2004)
This article features activities designed to stimulate the development of phonemic awareness in preschool and elementary school children. The activities originally appeared in the book Phonemic Awareness in Young Children: A Classroom Curriculum.

Listening to sequences of sounds

From chapter 3: Listening games

Objective

To develop the memory and attentional abilities for thinking about sequences of sounds and the language for discussing them.

Materials needed

Objects that make interesting, distinctive sounds. Some examples follow:
banging on wall/table/lap
blowing
blowing a whistle
blowing nose
clapping
clicking with tongue
closing purse
coloring hard on paper
coughing
crumpling paper
cutting with a knife
cutting with scissors
dropping (various things)
drumming with fingers
eating an apple
folding paper
hammering
hopping
noisy chewing
opening window or drawer
pouring liquid
ringing a bell
rubbing hands together
scratching
sharpening a pencil
slamming a book
smashing crackers
snapping fingers
stamping
stirring with teaspoon
tearing paper
tiptoeing
turning on computer
walking
whistling
writing on board
writing with a pencil

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Ομάδα Νηπιαγωγών « Δικαίωμα στην εκπαίδευση»: Ημερίδα στο Βόλο


Η Ομάδα Νηπιαγωγών "Δικαίωμα στην Εκπαίδευση" συνεχίζει τις δράσεις της ενισχύοντας τις συνδικαλιστικές διεκδικήσεις με επιστημονική τεκμηρίωση. 

Αφουγκραζόμαστε και καταγράφουμε τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των συναδέλφων και επικαιροποιούμε τα αιτήματά μας.

Καταθέτουμε το προσωπικό μας όραμα για το νηπιαγωγείο της συμμετοχής, της συνεργασίας, των υποδομών, της αξιοκρατίας, της αναβάθμισης της διδασκαλίας με σύγχρονα μέσα, της διαρκούς επιμόρφωσης, της αναβάθμισης του ρόλου του νηπιαγωγού και αγωνιζόμαστε γι΄ αυτό.

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Δείτε πως με 25 ερωτήσεις μπορείτε να μάθετε τι γίνεται στο σχολείο του παιδιού σας.

-“Πώς πήγε το σχολείο σήμερα;”
-“Καλά.”

-“Πώς πήγε το σχολείο σήμερα;”
-“Καλά.” “Πες και κάτι, ακόμη, βρε, παιδάκι μου!” “Ε, τι άλλο να σου πω, καλά.” “Μια χαρά.”

Σας φαίνεται γνώριμος αυτός ο διάλογος;

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Μαγνήτες

Τα παιδιά δημιούργησαν μόνα τους μια ομάδα και πειραματίστηκαν με τους μαγνήτες. 
Κατέγραψαν ποια υλικά έλκονται από τους μαγνήτες.

Παρουσίασαν στην "ολομέλεια" τα αποτελέσματα της "έρευνάς" τους.

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Ομοιοκατάληκτες Λέξεις - Καρτέλες Νο1



Τα παιδιά ονομάζουν τις εικόνες της καρτέλας, βρίσκουν την κατάληξη της πάνω λέξης και την ομοιοκατάληκτη της στην κάτω σειρά.




Ομοιοκατάληκτες Λέξεις- Καρτέλες Νο2


Τα παιδιά πρέπει 
  • να ονομάσουν τις εικόνες 
  • να βρουν την κατάληξη της μεγάλης εικόνας και 
  • να ανακαλύψουν ποια από τις κάτω δεν έχει ίδια κατάληψη με την πάνω