Στην αρχή αναγνωρίζουμε το αρχικό γραμμα του ονόματος μας, μαθαίνουμε το όνομα του και τη φωνολούλα του, με τι μας μοιάζει, πώς προφέρεται, που βάζουμε τη γλωσσά, τα χείλη, τα δόντια;
Παίζουμε παιχνίδια προφορικά με το αρχικό μας γράμμα.
Κατέβασα από τον υπολογιστή αρκετές εικόνες με ζώα και αντικείμενα που η ονομασία τους ξεκινά με το ίδιο γραμμα με το αρχικό των ονομάτων των παιδιών.(έκανα αναζήτηση στο google εικόνες, πατώντας τη λεξη που αναζητούσα +coloring pages)
Τις χρωματίσαμε , τις κόψαμε για να τις κάνουμε καρτέλες, συζητήσαμε για όσα απεικονίζονται, για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και ξεκινήσαμε.
Όση ώρα ακούγεται η μουσική τα παιδιά ψάχνουν να βρουν εικόνες που έχουν το πρώτο γράμμα ίδιο με το όνομά τους.
Αφού βρουν μία πάνε και την κολλάνε στο ταμπλό κάτω από το όνομά τους.
Συζητάμε για τις λέξεις που βρήκαμε, αν δυσκολευτήκαμε και γιατί
κάθε παιδί παρουσιάζει τις εικόνες που κόλλησε
και τις απαριθμεί.
Ποιος είχε τις περισσότερες και ποιος τις λιγότερες;
Στο τέλος κάθε παιδί έγραψε το αρχικό του γράμμα , το όνομά του και ζωγράφισε μια εικόνα που ταιριάζει
Β- βροχή
Α- αστέρι, αερόστατο
Λ-λουλούδια
Γ-γιατρός, γάτα
Η-ηφαίστειο
Δ-δεινόσαυρος
Χ-χιονάνθρωπος
Θ-θάλασσα
ΠΟΛΥ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή