Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Το λουλούδι του εαυτού μου

Τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο παρουσιάζουμε τον εαυτό μας.
Δηλώνουμε τι μας αρέσει στο νηπιαγωγείο.
Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε το όνομά μας.



Ταυτόχρονα, καλλιεργούμε τη δημιουργικότητα , ασκούμε λεπτή και αδρή κινητικότητα.
Μαθαίνουμε τα υλικά που χρησιμοποιούμε στο νηπιαγωγείο.

 
 

     
Ο κήπος της τάξης μας με τα πιο όμορφα λουλούδια!!!!






Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014


Η πολιτική του « Διαίρει και βασίλευε» συνεχίζεται…..
Ο τρόπος που άνοιξαν οι πίνακες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αποτελεί πρόκληση για όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών αγωνίζεται χρόνια για μόνιμους διορισμούς, για αξιοκρατία και αξιοπρεπή αντιμετώπιση από την πολιτεία.
Πάγια θέση μας και προμετωπίδα των αγώνων μας, ήταν και θα είναι η προάσπιση, των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και η στήριξη του Δημόσιου σχολείου.
Το Υπουργείο τα τελευταία χρόνια, εφαρμόζει μια πολιτική με χαρακτηριστικά την αναξιοκρατία, την ανισότητα και την αδιαφορία για τις ανατροπές, που προκαλούνται στις ζωές των εκπαιδευτικών.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δικαιούνται ίση αντιμετώπιση από την πολιτεία, δικαιούνται έστω και τη μια ημέρα προϋπηρεσίας, δικαιούνται το δικαίωμα στην εργασία , που έχει κερδηθεί με αγώνα.

Οι ανισότητες που είτε από αδιαφορία, είτε από ανικανότητα, είτε από σκοπιμότητα, καλλιεργεί το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να επανορθωθούν.

Η ομάδα Νηπιαγωγών στηρίζει τον αγώνα όλων των αναπληρωτών.

Με συντονισμένη δράση όλοι μαζί μπορούμε να διεκδικήσουμε την αξιοπρέπεια και το δικαίωμα στην εργασία.

Ακολουθεί κείμενο του Συλλόγου αναπληρωτών Νηπιαγωγών σχετικό με το άνοιγμα των πινάκων.
«Συνεχίζοντας την πολιτική του «Διαίρειν και βασίλευε» το Υπουργείο Παιδείας, παρά τις έντονες παρεμβάσεις μας για το άνοιγμα των πινάκων, ψήφισε νομοτεχνική βελτίωση για το ξεκλείδωμα τους, σύμφωνα με την οποία θα αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μόνο από την 1-9-2012.
Η πολιτική της αναξιοκρατίας που εφαρμόζει το Υπουργείο εδώ και χρόνια δεν έχει όρια. Τα επιχειρήματα του Υπουργού γι’ αυτή την απόφαση, που διαχωρίζει τον κλάδο δεν έχει λογική! 
Είναι υποχρέωση της πολιτείας να αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες, είναι υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας αλλά και ζήτημα δικαιοσύνης, να διασφαλίζει αντικειμενικότητα και αξιοκρατία στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. 

Τι έχει να απαντήσει ο Υπουργός σε όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν τα δυο χρόνια, από το 2010-2012 με θυσίες προσωπικές στις εσχατιές της Ελλάδας και ιδιαίτερα σε μια περίοδο οικονομικής εξαθλίωσης που πλήττει τη χώρα μας;;

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε νίκη αυτό το άνοιγμα των πινάκων, που αποδεικνύει για πολλοστή φορά, ότι τα στελέχη του Υπουργείου είναι αδιάλλακτα, άσχετα και επικίνδυνα.
Θα είμαστε απέναντι σε όποιους θέτουν σε ομηρεία την ζωή μας!

Θα είμαστε μπροστά στον αγώνα για αξιοκρατία, δικαιοσύνη, για το δικαίωμα μας στην εργασία, για την αξιοπρέπεια μας!! 

Σύλλογος Αναπληρωτών νηπιαγωγών»

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

8 Μύθοι που Υπονομεύουν την Αποτελεσματικότητα της Εκπαίδευσης



Ορισμένοι ευρέως διαδεδομένοι μύθοι και  ψέματα για την εκπαίδευση είναι καταστροφικοί τόσο για όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, όσο και  για τα εκπαιδευτικά  ιδρύματα. Αυτό είναι το αντικείμενο του βιβλίου 50 Myths & Lies That Threaten Americas Public Schools: The Real Crisis in Education, ενός νέου βιβλίου από τον David Berliner και Gene Glass, δύο από τους πιο αξιοσέβαστους εκπαιδευτικούς ερευνητές των ΗΠΑ. Παρά το γεγονός ότι το βιβλίο αξίζει να διαβαστεί στο σύνολό του, θα ήθελα να επικεντρωθώ σε οκτώ από τους μύθους που πιστεύω ότι είναι σχετικοί με τους περισσότερους δασκάλους, τους διοικητικούς και τους γονείς.

Μύθος # 1: Οι εκπαιδευτικοί είναι ο παράγοντας με τη  σημαντικότερη επιρροή στην εκπαίδευση ενός παιδιού

Φυσικά, οι εκπαιδευτικοί είναι εξαιρετικά σημαντικοί. Οι καλοί δάσκαλοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία. Αλλά η έρευνα δείχνει ότι λιγότερο από το 30% της ακαδημαϊκής επιτυχίας ενός μαθητή οφείλεται στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς. Η πιο σημαντική μεταβλητή είναι η κοινωνικοοικονομική κατάσταση, ακολουθούμενη από τη γειτονιά, την ψυχολογική ποιότητα του οικιακού περιβάλλοντος, και την παρεχόμενη υποστήριξη της σωματικής υγείας. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, αλλά στην κατώτατη γραμμή βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν πολύ λιγότερη δύναμη στη βελτίωση των επιδόσεων των μαθητών από ο, τι άλλοι  εξωτερικοί παράγοντες.