Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Παιδικά e-books – Δείτε 34 παιδικά βιβλία λογοτεχνίας εντελώς δωρεάν


“Ιστορίες που τις είπε η πέτρα” Μαρία Αγγελίδου – Διαβάστε το

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν \ “Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν” Κατερίνα Αναγνώστου –Διαβάστε το

“Παιχνίδια και ψιλικά” Νικόλας Ανδρικόπουλος – Διαβάστε το

“Το Πάσχα του Πασχάλη” Μαρία Ανδρικοπούλου – Διαβάστε το

“Δυό κοκόρια ζωηρά” Φιλομήλα Βακάλη – Συρογιαννοπούλου – Διαβάστε

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ουσιαστικά-Ρήματα

Στον φανταστικό κόσμο της Γλώσσας, υπήρχαν δυο βασίλεια, το βασίλειο των Ουσιαστικών και το βασίλειο των Ρημάτων. Οι δυο βασιλιάδες μάλωναν συνεχώς για το ποιος είναι ποιο δυνατός και σημαντικός. Οι υπήκοοι των δύο βασιλείων είχαν κουραστεί με τις διαμάχες αυτές. Μαζεύτηκαν όλοι μαζί να βρουν μια λύση. Αφού ακούστηκαν πολλές ιδέες, αποφάσισαν να κάνουν έναν αγώνα. Να μαζέψουν στο κάθε βασίλειο εικόνες που ταίριαζαν σε κάθε βασίλειο. Όποιος είχε τις περισσότερες εικόνες θα ήταν τελικά ο νικητής!!!!
Ο αγώνας ξεκίνησε σα γιορτή.
Οι υπήκοοι χόρεψαν, τραγούδησαν και άρχισαν να ψάχνουν για τις εικόνες.

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Δεινόσαυροι- Ομαδική Εργασία


Ολοκληρώνοντας το θέμα αγαπημένοι μα και τρομεροί δεινόσαυροι η επιθυμία για μια ομαδική εργασία έγινε πραγματικότητα!
Τι μάθαμε; ποιους δεινόσαυρους θέλει να ετοιμάσει ο καθένας; πού θα τους βρούμε; 
Μπερδέψαμε λίγο τις εποχές, αλλά όλοι οι δεινόσαυροι έπρεπε να χωρέσουν στην εργασία αυτή!!!!

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

I can Read: learning to read at home

I can Read: learning to read at home Clever Classroom
Hands-down, my all time favorite thing to teach is reading. I especially love teaching children who are just learning to read. I taught Pre-K and Kindergarten for almost six years and cannot tell how rewarding it is to see little ones emerging as readers.

As a parent, you will be your child’s first, most consistent and most significant teacher.
“Parents are key reading role models. High frequency reading parents are six times more likely to have high frequency reading kids.” (2008 Kids & Family Reading Report)
At home you can focus on different kinds of reading.

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Γνωρίζω Το Σώμα μου


Στο πλαίσιο του θέματος  
"το σώμα μου" μαζί με τη συνάδελφό μου Εύα Σιώμου και τα παιδιά διαβάσαμε, μελετήσαμε, παίξαμε,  υποθέσαμε, δοκιμάσαμε, ακούσαμε, αγγίξαμε, είδαμε, μυρίσαμε και στο τέλος ετοιμάσαμε και το βιβλιαράκι (ιδέα από το διαδίκτυο)  που θα μας θυμίζει κάποια από αυτά που μάθαμε....
Στο μπροστινό μέρος το ανθρώπινο σώμα και τα μέρη του.

το πρώτο για τα προνήπια , το δεύτερο για τα νήπια.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Αρχικό Ονόματος


Στολίζουμε καρτέλες με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.


Με ποιο γράμμα ξεκινάει το όνομά μας;
Πώς ακούγεται;
Πώς προφέρεται; Η γλώσσα μας πού πηγαίνει; Τι σχήμα παίρνει το στόμα μας;
Ποιο είναι το όνομά  του;

Μπορούμε να βρόυμε λέξεις που ξεκινούν με το γράμμα αυτό;

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

ΟΜΑΔΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ: ΕΝΙΑΙΑ 14ΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σχετικά με τον ενιαίο χαρακτήρα της Προσχολικής Εκπαίδευσης νηπιαγωγείων και βρεφονηπιακών σταθμών
 
Έντονος είναι ο προβληματισμός μας για το πώς αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας μια ενοποίηση και ενιαιοποίηση της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, των δομών φροντίδας και αγωγής ( βρεφικοί – παιδικοί σταθμοί) με τις δομές εκπαίδευσης ( νηπιαγωγεία), που « ψιθυρίζεται» το τελευταίο διάστημα, μετά από πίεση συγκεκριμένης συνδικαλιστικής επαγγελματικής ομάδας βρεφονηπιοκόμων.
 
Θυμίζουμε λοιπόν ότι :Το διακριτό σύστημα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης με βάση την ηλικία, όπως ισχύει στην Ελλάδα είναι και το πλέον διαδομένο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.