Το άρθρο 2 του προσχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» προβλέπει «την πιλοτική εισαγωγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου της δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, μέσω του προγραμματισμού και της υλοποίησης δραστηριοτήτων, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές θα αλληλοεπιδρούν με έναν εκπαιδευτικό, κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας, παρουσία του Νηπιαγωγού ΠΕ».
Αφορά στη γνωριμία των νηπίων με τούς ιούς, την ανάγκη
προστασίας από τους ιούς, τους κανόνες υγιεινής. Με βάση τα παραπάνω θα
αναπτυχθούν δραστηριότητες που θα στοχεύουν στην ανίχνευση νοητικών παραστάσεων
και εναλλακτικών ιδεών για τις μεταδοτικές ασθένειες, δραστηριότητες
διδασκαλίας γνωστικού αντικειμένου, δραστηριότητα εμπέδωσης, αξιολόγησης και
μεταγνωστική δραστηριότητα.
Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα συνεπάγεται την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας για τους εκπαιδευτικούς
Η Υπουργός παιδείας με το πολυνομοσχέδιο που φέρνει για ψήφιση στη βουλή, εν μέσω πανδημίας και με απουσία ουσιαστικού διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία, αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, από τους 22 που ισχύει σήμερα στους 26 (δυνητικά).