Θύμα της αδιέξοδης πολιτικής, που ακολουθείται ανεύθυνα από
την πολιτική ηγεσία, είναι για ακόμη μια φορά η προσχολική εκπαίδευση. Χρόνια
τώρα οι υποσχέσεις για αναβάθμιση συντήρησαν μάταια τις ελπίδες μας για το νέο
σύγχρονο νηπιαγωγείο.
Τι
στ’ αλήθεια άλλαξε, που μας κάνει να δούμε αισιόδοξα το μέλλον της προσχολικής
εκπαίδευσης;
Το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ!!!
Τα
νηπιαγωγεία συνεχίζουν να μαραζώνουν από την ελλιπή χρηματοδότηση, από την
ανικανότητα της κεντρικής εξουσίας να αντιμετωπίσει τα χρόνια προβλήματα της
σχολικής στέγης, την έλλειψη νηπιαγωγών, το στοίβαγμα 25 και πλέον νηπίων σε
μια αίθουσα!
Τα
δημόσια νηπιαγωγεία εξακολουθούν να λειτουργούν με το μεράκι των νηπιαγωγών,
χωρίς ουσιαστική θεσμοθέτηση ωραρίου, χωρίς προγραμματισμό, σαν απλό συμπλήρωμα
της εκπαίδευσης, σα να μας κάνουν χάρη που υπάρχει.!!
Χιλιοειπωμένος
ο χαρακτηρισμός «φτωχός συγγενής της εκπαίδευσης», αλλά πιο επίκαιρος από ποτέ,
περιγράφει τη ανύπαρκτη πολιτική βούληση για λύση των προβλημάτων, που ρημάζουν
τον κλάδο χρόνια τώρα.
Σε
αυτά λοιπόν τα ερείπια στήνουν το όραμα ενός ψηφιακού σχολείου, ξεκινώντας την
εφαρμογή του προγράμματος my school στα νηπιαγωγεία.
Γνωρίζουν
πόσα νηπιαγωγεία στη χώρα δεν έχουν υπολογιστή στη τάξη τους;
Γνωρίζουν
πόσοι νηπιαγωγοί δεν έχουν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν στους υπολογιστές
γιατί δεν πραγματοποιούνται σε πολλούς νομούς προγράμματα Β΄ επιπέδου;
Γνωρίζουν
ότι οι νηπιαγωγοί δεν μπορούν να υποστούν άλλη γραφειοκρατία και άλλες
καταγραφές εξαιτίας του ωραρίου που δεν θεσμοθετήθηκε παρά μόνο στα χαρτιά ;
Άγνοια
ή αδιαφορία ;; το αποτέλεσμα είναι το ίδιο …
Η προσχολική εκπαίδευση συνεχίζει να είναι στο πάγκο!…
Είναι
επιτακτική η ανάγκη ενός διαλόγου για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που
αντιμετωπίζει το δημόσιο νηπιαγωγείο.
Θα
είμαστε μπροστά στον αγώνα για την αναβάθμιση του νηπιαγωγείου και ενάντια σε
όποια πολιτική ακυρώνει τη σπουδαιότητα του!
Το
όραμα για ένα σύγχρονο νηπιαγωγείο είναι και δικό μας!
Ομάδα Νηπιαγωγών