Είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι νταντάδες. Είμαστε μορφωμένοι επαγγελματίες που εργαζόμαστε καθημερινά με παιδιά, και συχνά βλέπουμε το παιδί σας από διαφορετική σκοπιά σε σχέση με αυτή που το βλέπετε εσείς. Αν σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για το παιδί σας, μην αντιδράσετε άσχημα. Ακούστε και αποδεχτείτε τις συμβουλές, με τον ίδιο τρόπο που θα δεχόσασταν μια συμβουλή από ένα γιατρό ή ένα δικηγόρο.
Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015
ΟΜΑΔΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ:Τα προνήπια θύματα της μνημονιακής πολιτικής……….
Η νέα σχολική χρονιά θα μείνει στη ιστορία της εκπαίδευσης για την βίαιη , θορυβώδη… ακινησία που τη χαρακτηρίζει.
Το νηπιαγωγείο στα χρόνια των μνημονίων, έχει υποστεί πλήρη και απόλυτη απαξίωση αϕού τα ιδιαίτερα και σοβαρά προβλήματα του κλάδου, αϕήνουν παγερά αδιάϕορη την ηγεσία του Υπουργείου, που σεμνά και ταπεινά , αλέθει δικαιώματα και κατακτήσεις του κλάδου μας, υποβαθμίζοντας την Προσχολική εκπαίδευση, διαλύοντας κάθε πλαίσιο λειτουργίας.
Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015
ΔΗΣΥ: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Υπάρξει Διακομματική Συνεννόηση και για τη Σωτηρία της Δημόσιας Εκπαίδευσης;
Σεπτεμβρίου 2015
Το δημόσιο σχολείο αποτελεί το σημαντικότερο κύτταρο παιδείας και πολιτισμού σε κάθε σύγχρονη κοινωνία. Στη σημερινή Ελλάδα των αλλεπάλληλων μνημονίων και της διαρκούς κατάρρευσης, η δημόσια εκπαίδευση αποδεικνύεται, ίσως, ο μεγαλύτερος ασθενής της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης. Υποχρηματοδότηση της δημόσιας παιδείας, μηδενικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών, καθιέρωση ελαστικών μορϕών εργασίας, πρωτοϕανείς ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, αντικατοπτρίζουν τη σκληρή πραγματικότητα εν έτει 2015, αϕού εδώ και έξι χρόνια μνημονιακών πολιτικών καμία κυβέρνηση δεν έχει ενδιαϕερθεί ουσιαστικά για τη δημόσια εκπαίδευση.
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015
Συνδικαλιστικός Κανιβαλισμός
Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και στοιχειωδώς με το
συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών, γνωρίζουν καλά πως αίτημα του κλάδου
ήταν πάντα η πλειοψηφία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ) να
αποτελείται από αιρετά μέλη.
Με αυτή την αρχή αποδέχθηκα και εγώ και ο αναπληρωτής μου,
ο Φιλίππου Στέργιος την τοποθέτησή μας
στο Διευρυμένο Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών από τον Αναπληρωτή Υπουργό
Παιδείας κύριο Κουράκη, ύστερα από πρόταση του Περιφερειακού
Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.
Είναι χαρακτηριστικό πως ουδέποτε υπέβαλα αίτηση, ουδέποτε
εκδήλωσα ενδιαφέρον, καθώς δεν ταιριάζει στην προσωπικότητά μου το «κυνήγι» της οποιασδήποτε «καρέκλας».
Παρασκευή 22 Μαΐου 2015
Γνώση Γραμμάτων: Θεωρία

Πηγές:
Stahl, S. A., & Murray, B. A. (1994). Defining phonological awareness and its relationship to early reading. Journal of Educational Psychology, 86(2), 221-234. doi:10.1037/0022-0663.86.2.221
Stevenson, H. W., & Newman, R. S. (1986). Long-term prediction of achievement and attitudes in mathematics and reading. Child Development, 57(3), 646-659. doi:10.2307/113034
Stevenson, H. W., & Newman, R. S. (1986). Long-term prediction of achievement and attitudes in mathematics and reading. Child Development, 57(3), 646-659. doi:10.2307/113034
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)